Tripod Mobility umożliwia adaptację Peugeot Rifter w wersji Standard (4.440 m) w samochód z obniżoną podłogą, dzięki czemu jest dostępny dla pasażera na wózku inwalidzkim.

 
 

Konwersja standardowa

  • Obniżona podłoga od tyłu samochodu do rzędu siedzeń przednich
  • 4-punktowy system mocowania wózka inwalidzkiego z regulowanym 3-punktowym pasem bezpieczeństwa dla pasażera na wózku inwalidzkim
  • Zmodyfikowany zbiornik paliwa i układ wydechowy, aby pomieścić głęboką i poziomo obniżoną podłogę
  • Oryginalny zbiornik płynu AdBlue.
  • Podwójnie składana lekka rampa, która nie zasłania widoky przez tylną szybę
  • Światła LED przy wjeździe do pojazdu dla lepszej widoczności.
  • Nowe sprężyny w tylnym zawieszeniu, poprawiające wrażenia z jazdy.
  • Obniżona podłoga jest w całości pokryta pasującą tapicerką
  • Środkowa część tylnego zderzaka zamontowana na klapie, co pozwoli zachować oryginalny wygląd.

Dodatki opcjonalne

  • Jedno lub dwa (stałe lub wyjmowane) siedzenia w drugim rzędzie lub oryginala tylna kanapa z miejscem dla trzech osób.
  • Składana rampa Taxi, która tworzy płaską podłogę ładunkową
  • Oryginalne czujniki parkowania działają normalnie po zabudowie
  • System ochrony pleców i głowy użytkownika wózka inwalidzkiego BodyGuard.
 

Układ miejsc:

Konfiguracja 5-pasażerów
wersja z kanapą w drugim rzędzie
Konfiguracja 3-pasażerów w tym jeden na wózku
wersja z kanapą w drugim rzędzie
Konfiguracja 5-pasażerów w tym jeden na wózku
wersja z dwoma osobnymi siedzeniami w drugim rzędzie
 

Wymiary

 
Wysokość
wejścia:
Długość
obniżonej
podłogi:
Wysokość
wnętrza:
Szerokość
obniżonej
podłogi:
142 cm

146 cm/

128 cm

145 cm
lub
124 cm
w samochodzie
z panoramicznym dachem

85 cm /

59 cm (fotele Tripod)

 

Peugeot Rifter Standard posiada następujące homologacje:

Uznany za zgodnie z normami europejskimi i zatwierdzony przez holenderski organ ds. pojazdów (RDW)

Konwersja z aprobatą grupy PSA i pełną gwarancją fabryczną

Europejska homologacja typu WE

Partnerzy