W 1996 roku Tripod Mobility zaczął modyfikować pierwszą generację Peugeot Partner do transportu osób na wózkach inwalidzkich. Trzynaście lat później Tripod Mobility z powodzeniem dostosował także drugą generację modelu. Wysokość wnętrza, wysokość wejścia i wymiary obniżonej podłogi wzrosły, dzięki czemu nowy Peugeot Partner Tepee jest jeszcze wygodniejszy dla osób na wózkach inwalidzkich.
Konwersja standardowa
- Obniżona podłoga od tyłu samochodu do rzędu siedzeń przednich
- 4-punktowy system mocowania wózka inwalidzkiego z regulowanym 3-punktowym pasem bezpieczeństwa dla pasażera na wózku inwalidzkim
- Zmodyfikowany zbiornik paliwa i układ wydechowy, aby pomieścić głęboką i poziomo obniżoną podłogę
- Podwójnie składana lekka rampa, która nie zasłania widoky przez tylną szybę
- Obniżona podłoga jest w całości pokryta pasującą tapicerką
- Środkowa część tylnego zderzaka zamontowana na klapie, co pozwoli zachować oryginalny wygląd.
- Oryginalne czujniki parkowania działają normalnie po zabudowie
Dodatki opcionalne
- System NIVO do hydraulicznego opuszczania tyłu samochodu (z lekką krótką rampą)
- Konfiguracja siedzeń: instalacja oryginalnej tylnej kanapy z miejscem dla trzech osób lub montaż jednego lub dwóch (wyjmowane) siedzeń w drugim rzędzie.
- Składana rampa Taxi, która tworzy płaską podłogę ładunkową
- Tylna klapa i podjazd obsługiwane za pomocą bezprzewodowego pilota
- Easypull (wciągarka i system blokowania wózka inwalidzkiego w jednym, wszystko obsługiwane za pomocą bezprzewodowego pilota)
- System ochrony pleców i głowy użytkownika wózka inwalidzkiego BodyGuard.
- Środkowa część tylnego zderzaka zamontowana z tyłu rampy zamiast na klapie
Wymiary
Wysokość wejścia: 142,5 cm | Wysokość wnętrza: 145 cm |
Długość obniżonej podłogi: 150 cm | Szerokość obniżonej podłogi: 83 |
Przekształcony Peugeot Partner Tepee ma następujące homologacje:
![]() |
Uznany za zgodnie z normami europejskimi i zatwierdzony przez holenderski organ ds. pojazdów (RDW) |
![]() |
Konwersja z aprobatą grupy PSA i pełną gwarancją fabryczną |
![]() |
Europejska homologacja typu |