Tripod Mobility zmodyfikował Opla Combo D na samochód z obniżoną podłogą która umożliwia użytkownikowi na wózku inwalidzkim na łatwy dostęp do samochodu przez tył.
Konwersja standardowa
- Obniżona podłoga od tyłu samochodu do rzędu siedzeń przednich
- 4-punktowy system mocowania wózka inwalidzkiego z regulowanym 3-punktowym pasem bezpieczeństwa dla pasażera na wózku inwalidzkim
- Zmodyfikowany zbiornik paliwa i układ wydechowy, aby pomieścić głęboką i poziomo obniżoną podłogę
- Podwójnie składana lekka rampa, która nie zasłania widoky przez tylną szybę
- Obniżona podłoga jest w całości pokryta pasującą tapicerką
- Środkowa część tylnego zderzaks zostanie zamontowana na klapie, co pozwoli zachować oryginalny wygląd.
- Oryginalne czujniki parkowania pozostają funkcjonalne po konwersji
Dodatki opcionalne
- System NIVO do hydraulicznego opuszczania tyłu samochodu (z lekką krótką rampą)
- Instalacja oryginalnej tylnej kanapy z miejscem dla trzech osób. Lub montaż jednego lub dwóch (wyjmowane) siedzenie w drugim rzędzie.
- Składana rampa do taksówki, która tworzy płaską podłogę ładunkową
- Easypull (wciągarka i system blokowania wózka inwalidzkiego w jednym, wszystko obsługiwane za pomocą bezprzewodowego pilota)
- System ochrony pleców i głowy użytkownika wózka inwalidzkiego.
- Środkowa część tylnego zderzaka zamontowana z tyłu rampy zamiast na klapie
Wymiary
Wysokość wejścia: 142,5 cm | Wysokość wnętrza: 145 cm |
Długość obniżonej podłogi: 150 cm | Szerokość obniżonej podłogi: 83 |
Przekształcony Opel Combo D L1 ma następujące homologacje:
![]() |
Uznany za zgodnie z normami europejskimi i zatwierdzony przez holenderski organ ds. pojazdów (RDW) |
![]() |
Konwersja z aprobatą Adam Opel AG i pełną gwarancją fabryczną. |
![]() |
Europejska homologacja typu |