Tripod Mobility umożliwia adaptację Ford Grand Tourneo Connect w samochód z obniżoną podłogą, dzięki czemu jest dostępny dla pasażera na wózku inwalidzkim.
Konwersja standardowa
- Obniżona podłoga od tyłu samochodu do drugiego rzędu siedzeń
- 4-punktowy system mocowania wózka inwalidzkiego z regulowanym 3-punktowym pasem bezpieczeństwa dla pasażera na wózku inwalidzkim
- Zmodyfikowany zbiornik paliwa i układ wydechowy, aby pomieścić głęboką i poziomo obniżoną podłogę
- Oryginalne siedzenia w drugim rzędzie są zachowane po zabudowie
- Podwójnie składana lekka rampa ClearView, która nie zasłania widoky przez tylną szybę
- Obniżona podłoga jest w całości pokryta dopasowaną tapicerką
- Środkowa część tylnego zderzaks zostanie zamontowana na klapie, co pozwoli zachować oryginalny wygląd.
- Oryginalne czujniki parkowania pozostają funkcjonalne po konwersji
Dodatki opcjonalne
- Jedno lub dwa obrotowe siedzenie TriflexAIR w trzecim rzędzie siedzeń
- Składana rampa Taxi, która tworzy płaską podłogę ładunkową
- BodyGuard system ochrony pleców i głowy użytkownika wózka inwalidzkiego.
- Środkowa część tylnego zderzaka zamontowana z tyłu rampy zamiast na klapie
Wymiary
Wysokość wejścia: 147 cm | Wysokość wnętrza: 147 cm |
Długość obniżonej podłogi: 146 cm | Szerokość obniżonej podłogi: 78 cm |
Przekształcony Ford Grand Tourneo Connect ma następujące homologacje:
Uznany za zgodnie z normami europejskimi i zatwierdzony przez holenderski urząd ds. pojazdów (RDW) |
|
Zabudowa oficjalnie zatwierdzona przez firmę Forda z pełną gwarancją fabryczną |
|
Europejska homologacja typu WE |