Ford Tourneo Custom to praktyczny, przestronny samochód rodzinny oferujący wiele możliwości konfiguracji siedzeń. Zapewnia optymalny komfort i możliwość dostosowywania do przewozu 2 pasażerów na wózkach inwalidzkich. Konwersja Forda Tourneo Custom do WAV jest możliwa w wersji L2H1.
Konwersja standardowa
- Obniżona podłoga od tyłu do drugiego rzędu siedzeń.
- Nowy zbiornik paliwa i zmodyfikowany układ wydechowy, umożliwiający głębokie i płaskie obniżenie podłogi.
- Obniżona podłoga jest w całości pokryta pasującą tapicerką
- Składana rampa dla taksówek, która tworzy płaską podłogę ładunkową.
- Środkowa część tylnego zderzaka zamontowana na klapie, co pozwoli zachować oryginalny wygląd.
- Oryginalne czujniki parkowania pozostają w pełni funkcjonalne po konwersji.
- Światła LED przy wjeździe do pojazdu dla lepszej widoczności.
Dodatki opcjonalne
- Stałe siedzenia po lewej i/lub prawej stronie drugiego rzędy.
- Fotele TriflexAIR obracane i składane w 3. i/lub 4. rzędzie.
- 4-punktowy system mocowania wózka inwalidzkiego z regulowanym 3-punktowym pasem bezpieczeństwa dla pasażera na wózku inwalidzkim. (Pozycja przednia).
- 4-punktowy system mocowania wózka inwalidzkiego z regulowanym 3-punktowym pasem bezpieczeństwa dla pasażera na wózku inwalidzkim. (Pozycja tylna).
- 6 świateł LED na boku obniżonej podłogi.
- BodyGuard; ochrona pleców i głowy dla użytkowników wózków inwalidzkich.
Układ miejsc:
Konfiguracja 6-pasażerów w tym 2 na wózkach lub 8-pasażerów na siedzeniach.
Konfiguracja 9-pasażerów w tym jeden na wózku
Wymiary
Wysokość wejścia: | Długość obniżonej podłogi: | Wysokość wnętrza z przodu: | Wysokość wnętrza z tyłu: | Szerokość obniżonej podłogi: |
---|---|---|---|---|
160,5 cm | 260,6 cm | 145 cm | 151,9 cm | 80,3 cm |
Przerobiony model L2H1 z długą obniżoną podłogą (LF) posiada następujące homologacje:
Uznany za zgodnie z normami europejskimi i zatwierdzony przez holenderski urząd ds. pojazdów (RDW) |
|
Zabudowa oficjalnie zatwierdzona przez firmę Forda z pełną gwarancją fabryczną |
|
Europejska homologacja typu WE |