Konwersja Tripod Mobility (WAV) z długą obniżoną podłogą Citroëna SpaceTourer i Citroën Jumpy Combi w wersji M (495,9 cm).
Układ miejsc:
Konfiguracja 5-pasażerów w tym jeden na wózku
Konfiguracja 7-pasażerów w tym jeden na wózku
Konfiguracja 6-pasażerów
Wymiary
Wysokość wejścia: | Szerokość wejścia: | Długość obniżonej podłogi: | Wysokość wnętrza: | Szerokość obniżonej podłogi: | Szerokość pomiędzy fotelami: |
---|---|---|---|---|---|
147 cm | 77 cm | 178,5 cm / 83 cm / 58,5 cm |
149,5 cm / 142,5 cm |
83 cm / 74cm | 68,5 cm |
Konwersja standardowa
- Obniżona podłoga od tyłu samochodu do pierwszego rzędu siedzeń
- 4-punktowy system mocowania wózka inwalidzkiego z regulowanym 3-punktowym pasem bezpieczeństwa dla pasażera na wózku inwalidzkim
- Zmodyfikowany układ wydechowy, dostosowany do obniżonej podłogi
- Składana rampa dla taksówek, która tworzy zasadniczo płaską podłogę ładunkową
- Obniżona podłoga pokryta pasującą tapicerką
- Środkowa część tylnego zderzaks zostanie zamontowana na klapie, co pozwoli zachować oryginalny wygląd.
- Oryginalne czujniki parkowania pozostają funkcjonalne po konwersji
Dodatki opcionalne
- Konfiguracja siedzeń: jedno lub dwa obrotowe siedzenia TriflexAIR w trzecim rzędzie
- Easypull (wciągarka i system blokowania wózka inwalidzkiego w jednym, wszystko obsługiwane za pomocą bezprzewodowego pilota)
- System ochrony pleców i głowy użytkownika wózka inwalidzkiego.
Przekształcony model M z krótką obniżoną podłogą (LF) mają następujące homologacje:
Uznany za zgodnie z normami europejskimi i zatwierdzony przez holenderski organ ds. pojazdów (RDW) |
|
Konwersja z aprobatą grupy PSA i pełną gwarancją fabryczną |
|
Europejska homologacja typu |